Правилният избор за вашата компания

Ако сте производител на нестандартно оборудване по уникален проект и търсите ERP за машинен инженеринг разчитайте на TimeLine ERP Engineering.

Разработили сме специално решение за инженерингови компании, оптимално съобразено със спецификите на вашите процеси. Разбира се, стандартният пакет може да бъде лесно разширен и модифициран, ако е необходимо, за да съответства на вашите индивидуални желания. Така че можете да сте сигурни, че не е нужно да правите компромиси с функционалността.

 

TimeLine ERP за машиностроителни и инженерингови фирми може да бъде напълно интегрирана

Нашата цел беше да оптимизираме процесите във вашата компания с едно ERP. Постигнали сме това чрез много специални характеристики. Например, ние разширихме управлението на проекта с различни етапи/репери, които можете да зададете по желание и които ви информират по всяко време за развитието на даден проект. Списъците с части са структурирани на няколко нива, но въпреки това са събрани в един ред, така че лесно да получите представа за съдържанието.

Графично планиране за по-добър преглед

Цялото планиране на проекта се визуализира графично с толкова детайли, колкото са ви необходими за изясняване на отделните въпроси. Лесен достъп до широк спектър от сервизни позиции и цифрово записване на различните задачи, свързани с производството. Разбира се, в софтуера се предлага и календар за по-добро планиране. С TimeLine ERP Engineering искаме да улесним работата за отделни производители и проекти. Разбира се, въпроси винаги е възможно да възникнат. Ето защо ние гарантираме личен ангажимент и съдействие.

Преглед на функциите

  • Управление на проекти с етапи, документи и имейли
  • Планиране с управление на задачите и работния процес
  • CAD интеграция
  • CRM система с управление на дейностите, календар и мобилно CRM приложение за iPhone или iPad
  • Календар за всички служители и поддръжка на CALDAV (Thunderbird, Outlook, смартфон и т.н.)
  • Многоетапни поръчки за проекти с опции за директна поръчка
  • Калкулации за оферти и реална себестойност
  • BOM и управление на материали

 

  • Поръчки и доставки
  • Графично изображение на планирането
  • Интегрирано събиране на оперативни данни
  • Планиране на персонала
  • Мини модул за регистрация на  работно време и почивки (PZE)
  • Интегрирано управление на документи
  • Разпознаване на баркод, автоматично разпределяне на входящи имейли към  досиета на клиенти и доставчици, управление на чертежи и снимки
  • Интегриран Pivot- инструмент за справкиза гъвкав анализ, без да преминавате през Excel

Специални характеристики на TimeLine ENGINEERING

Машинно-инженерното решение от TimeLine е цялостен сбор от функции за дискретно производство с акцент върху механичната и заводската техника. Те включват управление на проекти, директното прехвърляне на списъци с части от CAD системи или Excel, калкулации, CRM система с управление на оферти и поръчки, система за управление на чертежи и документи (налична и като мобилно приложение) ) и множество други функции като закупуване и управление на материал. За фирмите, които предоставят и услуги наред с производство - разполагат и с мощен сервизен модул.

Управление на чертежи и др. с CAD плъгини и 3D визуализация

 

С нашите нови функции, които са специално разработени за производители на индивидуални изделия и проекти, имате възможност да обедините данни от CAD и други системи директно в нашият ERP софтуер. По този начин разполагате с история на реализираните проекти, необходимият капацитет или запаси за изпълнението им, както и спестявате ценно време при управлението на работата.

С плъгините за Autodesk Inventor, Solid Edge и Solidworks, TimeLine предлага за първи път възможността за сливане на света на CAD с ERP. След като настроите, можете да редактирате артикулите от BOM и метаданните на TimeLine от CAD средата.

CAD плъгини

С плъгините за Autodesk Inventor, Solid Edge и Solidworks, TimeLine предлага за първи път възможността за сливане на света на CAD с ERP. След като настроите, можете да редактирате артикулите от BOM и метаданните на TimeLine от CAD средата.

 

Интеграция на BOM и артикули

TimeLine може да чете списъци с части и метаданни директно от чертожните файлове - за други CAD системи е наличен импорт от Excel.

 

Данните за артикулите могат да бъдат редактирани директно от Inventor, Solid Edge или Solidworks с помощта на плъгините TimeLine, така че дизайнерът да не се налага да напуска познатата си среда и да няма излишък на данни.

Интегрирано управление на данни за продукти (PDM)

TimeLine се предлага с интегрирана PDM система за Inventor, Solid Edge и Solidworks - но може да бъде свързан и с външни PDM системи.

Чрез вградена система за управление на документи (DMS), която съхранява ревизии на чертежите регистрирането и отписването на данните могат да се извършват директно с плъгините на TimeLine, така че дизайнерът да не трябва да напуска средата си за разработка.

Управление на проекти

Управлението на проекти не е задължително да се използва (документи съществуват независимо от проекта в системата), но опростява администрирането на големи поръчки, тъй като всички документи, чертежи и данни за проекта могат да бъдат ясно показани в един модул, Project Explorer.

 

Project Explorer обобщава всички елементи на проекта, ясно категоризирани. През този модул е възможен директен достъп до всички елементи с двойно щракване. Списъците с части могат да бъдат зададени директно на проекта. Всички други документи при закупуване или производство могат да бъдат извлечени от тях. Документите на TimeLine могат да бъдат генерирани със или без задаване на уникален номер на артикул.

Система за управление на документи (DMS)

DMS позволява напълно интегрирана обработка на всички външни документи (чертежи, офисни документи, изображения, имейли и т.н.) от TimeLine. Значителна част от тези документи са достъпни и чрез мобилно приложение.

Оферти и CRM

Запитвания, калкулации, оферти, последващи срещи, дейности или външни документи могат да се генерират и обработват от ERP TimeLine. Всички документи могат да бъдат създадени с форматирани дълги текстове, така наречените RTF текстове. По този начин може да се създаде оферта по ваш дизайн, без да се налага да преминавате през външен текстов процесор.

Покупки и управление на материали

Всички процеси, свързани с поръчки и закупуване са представени графично в системата. Това включва запитвания за цени, оферти, поръчки, напомняния за плащане. Запитване за цена може да се изпраща едновременно до различни доставчици чрез сериен мейлинг. След отчитане на отговорите, прегледът на цените се визуализира в матрица и може да бъде използван за генериране на поръчка.

 

При окомплектоване на сборен артикул се задействат вътрешно резервации, което води до автоматично предложение за поръчка (изпълнение на MRP). За забавените доставки може да генерирате напомняне с предупреждение към доставчика. Същото може да се прави и за запитвания за цени без отговор, непотвърдени или дължими поръчки чрез изпращане серийно на имейли).

Обслужване/договори за услуги

Не на последно място, TimeLine разполага с богат сервизен модул. Наред с другите функции в този модул се поддържат следните функции:

Управление на машини, съоръжения и оборудване, вкл. и чрез серийни номера.

Управление на резервни части.

Планове за поддръжка и ремонт.

Договори за услуги.

Функция за ценообразуване с регулируеми варианти за таксуване (фиксирана ставка, индивидуално, според труда или офертата и т.н.)

Целият процес в сервизния пакет е напълно интегриран в съществуващите модули за покупки, продажби и управление на запасите.

 

 

Цялата налична информация, свързана с даден договор, вкл. и прикачени външни документи се съхранява директно в системата. В допълнение към списъка с резервни части, това включва и системна история, в която са видими всички поръчки за сервиз и поддръжка. Сервизните поръчки позволяват регистриране на разходите и времето за обслужване, изискване за резервни части и потребление, както и специални разходи, като такива за пътуване, полети, хотели и др.

 

Графично планиране на услугите е достъпно за по-обширни сервизни отдели, в които могат да се планират предстоящите задачи за отделните служители - подобно на календар. Сервизните поръчки могат да се използват директно за създаване на поръчки за резервни части или за фактуриране на извършените услуги.

 

Тествайте нашето ДЕМО или се свържете с нас директно.

Ще се радваме да ви съдействаме.